Veelgestelde vragen (FAQ)
Hoe snel wordt mijn bestelling verzonden?
Wij streven om de bestelling binnen 1-3 werkdagen te verzenden.
Kan ik mijn pakket volgen?
Na de bestelling ontvang je een ontvangstbevestiging op het opgegeven emailadres. Wanneer het pakket verzonden is ontvang je, naast een factuur, de track & trace.
Kan ik (een deel van) mijn bestelling retourneren?
Item(s) kunnen binnen 14 dagen geretourneerd worden. Item(s) dienen in originele staat, en ongebruikt, geretourneerd te worden. Mocht er bij ontvangst iets niet in orde zijn, dan dient Stoere Knapen hier schriftelijk zo snel mogelijk van op de hoogte gebracht worden.
Wanneer een item wordt geretourneerd, waarbij de vereisten uit het herroepingsrecht in acht zijn genomen, dan wordt het aankoopbedrag, minus de verzendkosten voor het retour, gecrediteerd. De terugbetaling zal plaatsvinden binnen 14 dagen na ontvangst van de geretourneerde items.
Stoere Knapen is genoodzaakt om de retourkosten door te berekenen aan de klant. Allereerst om de klant bewust(er) over de bestelling te laten nadenken. Stoere Knapen is hiermee begonnen om zorg te dragen voor een zo klimaatneutraal mogelijke verzending. Daarnaast kan Stoere Knapen de kosten voor het retourneren als kleine ondernemer niet vergoeden. Voor actuele prijzen kan de website van een vervoerder naar keuze worden geraadpleegd. Een richtprijs ligt rond de €5,45 voor verzending via DHL. Hier kunnen geen rechten aan ontleend worden.
Wanneer je item(s) wilt retourneren, dient eerst contact opgenomen te worden met het team van Stoere Knapen. Via jouw klantaccount kun je ook zelf een retour aanvragen. Er zal een retourformulier inclusief instructies toegestuurd worden.
Garantie
In Nederland geldt de wettelijke garantie, ook wel de conformiteitseis genoemd, op kleding. Deze garantie houdt in dat een product, inclusief kleding, moet voldoen aan de redelijke verwachtingen die de consument ervan mag hebben.